سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]

ما هیچ ، ما نگاه

وقتی بهم بخشیدی و ازم گرفتی فهیمدم معادله زندگی نه غصه خوردن واسه داشته هاس ، نه شاد بودن واسه داشته ها و وقتی به ازای نداشته ها بهم چیزای دیگه ای دادی اون وقت به بزرگی و مهربونیت بیشتر پی بردم و فهمیدم بیشتر از اون چه که هست باید مهربون باشم.




::: چهارشنبه 86/7/25::: ساعت 1:0 صبح




::: پنج شنبه 86/7/19::: ساعت 12:0 عصر

 قدس, قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان, سرزمین اصلى و وطن میلیون ها آواره مسلمان فلسطینى است که استکبار جهانى توسط صهیونیسم جنایتکار, از سال 1948آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهاى اشغالگر قدس قرارداد.




::: پنج شنبه 86/7/12::: ساعت 4:11 عصر

                              با تو هستم ،

                    گاهی فراموش می کنی

چند روزی است که با مشکلات فراوانی دست به گریبانی ، از همه کس می پرسی چه کار کنم تا از این مشکلات رهایی یابم ، هرکسی به تو حرفی زد ، یکی گفت : از شهر خود دور شو و از مشکلات فرار کن ، دیگری گفت : اعتنا نکن بگذار خودش حل شود . و بسیاری از این قبیل حرف ها که به تو گفته شد ، ولی من بهترین و کوتاه ترین راه ممکن را برای تو می گویم تا رهایی یابی ، راهی را که قبل از مشکلاتت از ان استفاده می کردی و مدتی است که آن را فراموش کرده ای ، درست از زمانی که مرا از یاد بردی مشکلاتت افزون شده ، چون بسیاری از اعمالی را که در حال حاضر انجام می دهی ، آن زمان که با من بودی انجام نمی دادی . راهی به تو می گویم همان راهی است که از صبح تا شب پنج بار از آن گذشتی و بعد از اتمام راه به آرامی می خواستی تا از مصائب روزگار در امان باشی و از زمانی که دیگر نخواستی تا تو را کمک کنم ، رو به کمک دیگران آوردی و از آن پس با مشکلات فراوانی روبرو شده ای پس برای رهایی از مشکلات باز هم به همان راه اصلی   

 " نماز " برگرد .




::: سه شنبه 86/7/10::: ساعت 7:0 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :42545
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ کار ما شاید این است که در افسون گل سرخ شناور باشیم کار ما شاید این است که میان گل نیلوفر و قرن پی آواز حقیقت بدویم .
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<